Reklamacja

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Ikona zwrotu
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@ikoko.pl lub telefonicznie: 793-908-909. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

  • Zarejestruj się

Nowa rejestracja konta

Administratorem danych osobowych jest DPH Agata Kot, adres Przemysłowa 40, 57-220, Ziębice, numer NIP: 8871166110, numer REGON: 020625820. Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: ikoko.biuro@gmail.com

Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres niezbędny dla osiągnięcia celu przetwarzania. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym Twoich uprawnień jako podmiot danych, znajdziesz w Polityce Prywatności.

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub zresetuj hasło